Financiele zaken
Op deze pagina beantwoorden we veelgestelde vragen over financiële zaken bij ROVC. Of je nu informatie zoekt over de kosten van opleidingen, betalingsmogelijkheden, of eventuele subsidies, hier vind je alle details. Zorg ervoor dat je goed geïnformeerd bent over de financiële aspecten van je opleiding.
Veelgestelde vragen
De factuur wordt binnen drie werkdagen na inschrijving per post of per e-mail toegestuurd.
Indien je de cursus tussentijds onderbreekt, geven wij geen restitutie van het betaalde cursusgeld.
Dan kun je contact opnemen met onze financiële afdeling via 0318 – 698 699.
Wanneer je zelf de rekening voor de cursus gaat betalen, dan is het onder voorwaarden bij ROVC mogelijk dit in termijnen te doen – tegen 0% rente! Wil je dit? Neem dan contact op met onze financiële administratie via 0318 - 698 699. In overleg met jou wordt er dan een betalingsplan opgesteld. Het gehele bedrag moet voldaan zijn voor het einde van de cursus.