Onze service

ROVC heeft service hoog in het vaandel staan. Wij gaan voor persoonlijke betrokkenheid en communicatie en flexibiliteit als het gaat om opleiden op een manier zoals jij dat wenst.

Service – met een hoofdletter S

Uitstekende service… Bestaat dat tegenwoordig nog? Ja. Bij ROVC wel. Dat merk je aan de persoonlijke betrokkenheid die ROVC heeft bij de mensen en organisaties die ons inschakelen én de mensen en organisaties met wie wij samenwerken. Dat merk je ook aan de manier waarop wij ons bedrijf organiseren. Aan de manier waarop wij met jou communiceren: helder en concreet. Maar bovenal merk je dat aan de flexibiteit die ROVC biedt als het gaat om opleiden op een manier zoals je dat wenst. Kortom: Service, met een hoofdletter S.

Aanbod en planning op basis van jouw behoefte

Een cursus volgen kan altijd en overal. Overdag of ’s avonds. Door heel Nederland of op jouw eigen bedrijf. Er is vanzelfsprekend een standaardplanning. Staat de door jou gewenste cursuslocatie of startdatum er echter niet bij, dan kun je een planningsverzoek indienen. Wij proberen jouw specifieke wensen dan op te nemen in onze planning.

Eén aanspreekpunt

Wil je een opleiding compleet op maat van jouw bedrijf, dan kies je voor een incompanytraject. De gehele planning en organisatie van jouw opdracht is van A tot Z in handen van jouw persoonlijke klantbeheerder, die één en ander in nauw overleg met je oppakt. Eén aanspreekpunt, die weet van ‘de hoed en de rand’ als het gaat om jouw zaak!

Persoonlijke communicatie

Alle communicatie rond een inschrijving verloopt volledig geautomatiseerd. Zo garanderen wij snelheid en worden fouten voorkomen. Maar de communicatie? Die blijft persoonlijk. Heb je vragen over planning? Wil je een persoonlijk studieadvies? Of advies over opleiden, veilig werken of rendementsverbeteringen? Dan bereik je ons op de manier die je wenst. Telefonisch, web chat via e-mail of bij jou of ons op kantoor. Ook via sociale media als Facebook, YouTube en LinkedIn is ROVC bereikbaar.

Klacht indienen

Heb je ondanks onze Service – met een hoofdletter S toch een klacht over de opleiding die je bij ROVC volgt of hebt gevolgd? Wij betreuren dit uiteraard. Hier leggen we uit hoe je jouw klacht kenbaar kan maken bij ROVC Technische opleidingen of het Examenbureau CerTech.

Tips en tools op de website

Als klant heb je de beschikking over MijnROVC: het gratis internetportaal, waarin je alle informatie vindt over de cursussen die jij of jouw medewerkers bij ROVC volgen of gevolgd hebben. Ook kun je hier lesmateriaal downloaden, jouw cijfers en presentie inzien en gebruikmaken van slimme tools. Op onze website vind je verschillende 10 vragen testen. Daarmee kun je snel zien welke cursus je kunt volgen. Ten slotte kun je op de website diverse whitepapers en publicaties downloaden.

Nieuwsbrief

Wil je gratis tips, artikelen en updates over opleiden ontvangen? Meld je aan voor de nieuwsbrief.

ROVC probeert haar dienstverlening continu te verbeteren en uit te breiden. Heb je ideeën voor mogelijke verbeteringen of toevoegingen? Laat het ons weten via het contactformulier!

Bel mij

Heb je vragen over jouw inschrijving, laat het dan weten!

Yvonne Matatula

Yvonne Matatula

Deel deze pagina